Insta

Instagram

Somewhere between Orneta and Lidzbark Warmiński, Warmian-Masurian voivodeship, Poland.

Orneta, poza ciekawą nazwą, nie zostawiła w mojej pamięci żadnego śladu. Lidzbark Warmiński miał się dopiero pojawić.
Tym czasem były pola, deszcz i pomruki odległej burzy. Były też, wyplute przez jakiegoś Johny Deerea czy innego Zetora, snopki siana przypominające ogromne pianki cukrowe. Niczym stado antylop, pasły się na soczystej zieleni kumulując białko, wapń i fosfor na czas zimowej hibernacji. Obojętne na deszcz i kłębiące się nad ich zalaminowanymi cielskami chmury.
Spojrzałem na zegarek, była 12:00 a ja jeszcze nic konkretnego nie jadłem tego dnia. Za gorącą kawę dał bym się przerobić na kiszonkę. Jak się później okazało, najbliższe pastwisko i kawopój znalazłem w Lidzbarku, jakieś 30km dalej.